Veřejná zakázka: Údržba veřejné zeleně v Českém Krumlově v lokalitě Sídliště Mír, Tovární ulice, Domoradice, U Trojice, Horní Brána I, Horní Brána II - 2022

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 641
Systémové číslo: P22V00000027
Spisová značka: S-VZCK 0024/2022
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2022-024651
Datum zahájení: 27.06.2022
Nabídku podat do: 26.07.2022 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Údržba veřejné zeleně v Českém Krumlově v lokalitě Sídliště Mír, Tovární ulice, Domoradice, U Trojice, Horní Brána I, Horní Brána II - 2022
  • Druh veřejné zakázky: Služby
  • Zakázka na rámcovou dohodu.

Stručný popis předmětu:
Předmětem zakázky poskytování komplexních služeb v oblasti údržby veřejné zeleně v Českém Krumlově v lokalitě Údržba veřejné zeleně v lokalitě Sídliště Mír, Tovární ulice, Domoradice, U Trojice, Horní Brána I, Horní Brána II. Poskytování služeb zahrnuje zejména tyto činnosti:

· pokosení travnatých ploch vhodnou mechanizací (dle druhu kosené plochy – v režimu 10 sečí rotační sekačkou), obsečení keřů, stromů, mobiliáře apod. strunovým vyžínačem, včetně ručního odstranění vegetace v bezprostřední blízkosti dřevin; zametení chodníků a ostatních ploch dotčených kosením, naložení, odvoz a uložení posekané trávy do 24 hodin po posečení

· trávník parkový – 5 sečí, u vybraných ploch 10 sečí ročně

· řez a tvarování živých plotů (ze tří stran) na požadovanou výšku a šířku, naložení, odvoz a uložení vzniklých odpadů – 4x ročně

· úklid spadaného listí z travnatých ploch včetně naložení, odvozu a uložení – 2x ročně (jaro, podzim)

· sběr papírů, kamenů, spadaných větví, psích exkrementů a dalšího odpadu z ploch veřejné zeleně (včetně keřových porostů), naložení, odvoz a uložení odpadů na místa k tomu určená – 1x týdně

· vertikutace travnatých ploch včetně sběru, naložení, odvozu a uložení vzniklého odpadu – dle potřeby (na základě objednávky zadavatele)

· manuální práce v údržbě zeleně nad rámec jednotlivých pracovních operací (dle potřeby na základě objednávky zadavatele)

· práce s motorovou pilou (dle potřeby na základě objednávky zadavatele)

· doprava nákladním automobilem nad rámec jednotlivých pracovních operací (dle potřeby na základě objednávky zadavatele)

Dále pak všechny související práce a činnosti pro poskytnutí komplexní služby v celém rozsahu zadání.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 3 647 906 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Český Krumlov

Zadavatel

  • Úřední název: Město Český Krumlov
  • IČO: 00245836
  • Poštovní adresa:
    Kaplická 439
    38101 Český Krumlov
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2018-036879

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ckrumlov.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky