Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky dodávka a instalace hlasovacího a konferenčního systému umožňující elektronické hlasování účastníků jednání včetně zobrazení výsledků hlasování, jejich archivace a export, a také řízení diskuse/rozpravy během jednání. Řešení bude umožňovat i pořízení indexovaného zvukového záznamu za pomocí dodaných konferenčních mikrofonů a přijímače, včetně uložení tohoto záznamu. Dále je předmětem plnění dodávka koncových zařízeních pro samotné hlasování v podobě tabletů s nainstalovanou aplikací. Poslední částí je realizace online videopřenosů a zajištění videozáznamů z jednání včetně dodávky potřebné techniky.
Předmět plnění je rozdělen do čtyř částí:
A. Dodávka hlasovacího zařízení pro jednání Zastupitelstva a Rady města Český Krumlov
B. Dodávka 18ks koncových zařízení (tabletů) pro hlasování
C. Dodávka 8ks bezdrátových konferenčních mikrofonů včetně přijímače
D. Realizace online audiovideopřenosů z jednání a zajištění audiovideozáznamů z jednání Zastupitelstva města Český Krumlov po dobu 48 měsíců
Podrobná technická specifikace předmětu plnění a konkrétní obsah Služeb včetně jejich parametrů je definován v Příloze č. 1 výzvy – Předmět plnění VZ a v Příloze č. 4 výzvy – Návrh smlouvy o poskytování služeb.
Uchazeč je oprávněn podat nabídku na všechny části předmětu plnění, na některé části, nebo jen na jednu část veřejné zakázky.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ckrumlov.cz)