Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Prelatura, Horní 155, Český Krumlov - zaměření současného stavu objektu
Odesílatel Petr Pešek
Organizace odesílatele Město Český Krumlov [IČO: 00245836]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 09.08.2017 20:28:43
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Předmět Změna zadávací dokumentace

Zadavatel se v souladu s bodem 18 Výzvy k podání nabídky ze dne 1. 8. 2017 sděluje k výše uvedené veřejné zakázce na služby zadávané mimo režim zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozd. předpisů (dále jen "zákon") a podle Pravidel pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu městem Český Krumlov a jím zřízenými příspěvkovými organizacemi, v průběhu lhůty pro poskytování dodatečných informací z vlastního podnětu rozhodl změnit zadávací podmínky výše uvedené veřejné zakázce na služby tak, že prodloužil původně stanovený termín pro doručení nabídek.
Původní termín pro doručení nabídek, uvedený bodě 12 Výzvy k podání nabídky ze dne 1. 8. 2017 se ruší a stanoví se nový termín pro doručení nabídky, a to takto:
Nový termín pro doručení nabídek: 30. 8. 2017 do 09:30 hod


Přílohy
- VZMR_Prelatura_Geodeticke_zamereni_objektu_II_Zmena_Vyzvy_k_podani_nabidky_c_1 digit_podpis.pdf (389.70 KB)